Antal ord: 14623
Antal sider: 91
Pris: 39 kr inkl. moms
Fortrydelsesret: Der er 14 dages fortrydelsesret ved køb af denne e-bog.
Dog bortfalder fortrydelsesretten når download linket “klikkes” på efter at man har købt e-bogen og fået tilsendt linket.
Bemærk: Denne bog bliver kun produceret som en elektronisk bog (e-bog), som vil blive sendt i PDF format til kunden.
Salgsguiden: Den udbrændte sælger
Udbrændthed er en form for udmattelsesdepression, som ofte opstår i salgsbranchen – især hos de hårdtarbejdende telesælgere. Mærkeligt nok er der ikke det store fokus på alvoren i tilstanden, selvom udbrændthed har tendens til at ødelægge en ellers lovende fremtid inden for faget
Salgsbranchen er et yderst stressende erhverv, da man altid lider under presset for at skulle opnå sine månedlige salgstal . Gør sælgeren det godt, er der intet at bekymre sig om; men præsterer sælgeren ikke, risikerer sælgeren at blive fyret.
Jo længere man har beskæftiget sig med salg, desto større risiko er der for at blive ”udbrændt”, da de fleste mennesker ikke kan håndtere sådan et dagligt pres, som der eksisterer i salgsbranchen.
Udbrændthed kan dog sagtens undgåes, hvis sælgeren blot sørger for de rette forbehold.
Denne e-bog er skrevet for at sætte fokus på udbrændthed indenfor salgsbranchen, da det er et stort problem, som på ingen måde bliver grebet an af virksomhederne i dag. Heldigvis rummer denne bog gode råd til, hvordan udbrændthed kan undgås, så sælgeren kan fortsætte sin karriere inden for salg.
Bogen er med vilje blevet prissat alt for lavt i forhold til den viden, som bogen giver læseren, da forfatteren formoder, at der ikke eksisterer en stor interesse for at læse om udbrændthed.
De fleste sælgere har efter forfatterens indtryk tendens til at tro, at de kan håndtere hvad som helst, som livet bringer dem og finder først ud af, at dette ikke er tilfældet, når skaden er sket.
Antal ord: 27652
Antal sider:138
Pris: 99 kr inkl. moms
Fortrydelsesret: Der er 14 dages fortrydelsesret ved køb af denne e-bog.
Dog bortfalder fortrydelsesretten når download linket “klikkes” på efter at man har købt e-bogen og fået tilsendt linket.
Bemærk: Denne bog bliver kun produceret som en elektronisk bog (e-bog), som vil blive sendt i PDF format til kunden.
Salgsguiden: Den nye sælger
Telebranchen kan være en spændende og læringsrig arbejdsplads, hvis man altså er så heldig at blive ansat i en god virksomhed indenfor branchen. Virkeligheden er nemlig, at erhvervet er fyldt med faldgruber – herunder elendige lønninger, dårlige produkter og dårlige chefer.
Alt for mange sælgere skifter branche på grund af en dårlig start i erhvervet og vender aldrig tilbage.
Denne bog henvender sig til personer, som overvejer- eller gerne vil beskæftige sig med telesalg.
Bogen vil eksempelvis indeholde råd og vejledning til at skelne mellem gode og dårlige arbejdspladser. I branchen findes der måske flere dårlige arbejdspladser end gode.
Det kan også være svært at vælge det produkt, som man ønsker at sælge, da der er så mange at vælge mellem, hvor nogle produkter er lettere at sælge end andre. Her vil bogen også komme med gode råd og retningslinjer til de produkter, som er lette at sælge samt hvilke typer,r som man skal holde sig fra.
Antal ord: 21868
Antal sider:123
Pris: 99 kr inkl. moms
Fortrydelsesret: Der er 14 dages fortrydelsesret ved køb af denne e-bog.
Dog bortfalder fortrydelsesretten når download linket “klikkes” på efter at man har købt e-bogen og fået tilsendt linket.
Bemærk: Denne bog bliver kun produceret som en elektronisk bog (e-bog), som vil blive sendt i PDF format til kunden.
Salgsguiden: Fastholdelse af kunder
Denne E-bog henvender sig til virksomheden, telesælgeren og kundeservicemedarbejderen som ønsker at fastholde virksomhedens nye- og gamle (eksisterende) kunder.
Virksomhedens ledelse kan benytte denne bog til at implementere bogens arbejdsprocesser og procedurer til sine ansattes nuværende arbejdsopgaver og herved fastholde flere af firmaets kunder.
Dog skal ledelsen ikke regne med, at dette bliver en let opgave, da der findes mange forhold, som skal være på plads, før en succesfuld fastholdelsesafdeling kan blive skabt.
Telesælgeren kan benytte bogens retningslinjer til at få en bedre forståelse af fastholdelsesprocessen og forhåbentlig også anvende bogens tips og tricks til kundefastholdelse, så sælgeren
herved sikrer sig en bedre indtjening gennem færre annulleringer af sine salg.
Kundeservicemedarbejderen vil lettere kunne fastholde kunderne, så fastholdelsesopkaldene ikke vil have den store påvirkning på den ansattes opkaldsstatistik. Derudover vil nogle af e-bogens tips og tricks være en særdeles stor hjælp til servicemedarbejderen.
Når man behersker de sociale “redskaber” kan man gøre sure og utilfredse kunder mere samarbejdsvillige og løsningsorienterede og spare servicemedarbejderen oceaner af tid, da det ofte er de sure kunder, som er tidsrøvere.
Antal ord: 21509
Antal sider:118
Pris: 129 kr inkl. moms
Fortrydelsesret: Der er 14 dages fortrydelsesret ved køb af denne e-bog. Dog bortfalder fortrydelsesretten når download linket “klikkes” på efter at man har købt e-bogen og fået tilsendt linket.
Bemærk: Denne bog bliver kun produceret som en elektronisk bog (e-bog), som vil blive sendt i PDF format til kunden.
Salgsguiden: Salg i kundeservice
Salg i kunderservice er ofte et felt, som mange virksomheder kæmper meget med.
Som regel ønsker virksomheden, at kundeservicemedarbejderne skal kunne skabe en god omsætning gennem salg og mersalg til firmaets kunder.
På samme tid skal servicemedarbejderen have kompetencer til at vedligeholde den gode serviceoplevelse. Kunder bryder sig generelt ikke om at blive tilbudt et produkt, som de ikke har efterspurgt.
Det forholder sig sådan, at langt de færreste servicemedarbejdere har kompetencerne til at levere en god serviceoplevelse, hvis der også skal sælges til kunden.
Dårlige kunde-anmeldelser eller skift af leverandør kan blive det uheldige resultat, når kunden ikke føler at få en god behandling.
Denne bog henvender sig både til kundeservicemedarbejderen, som ønsker at blive god til at sælge i kundeservice samt kundeservicechefen, som ønsker at have en effektiv kundeserviceafdeling, derom forstår at vedligeholde den gode serviceoplevelse, mens de sælger til kunderne.
Antal ord: 31952
Antal sider:176
Pris: 185 kr inkl. moms
Fortrydelsesret: Der er 14 dages fortrydelsesret ved køb af denne e-bog.
Dog bortfalder fortrydelsesretten når download linket “klikkes” på efter at man har købt e-bogen og fået tilsendt linket.
Bemærk: Denne bog bliver kun produceret som en elektronisk bog (e-bog), som vil blive sendt i PDF format til kunden.
Salgsguiden: Tips og tricks til telefonsalg
Denne e-bog er uden tvivl det produkt på Salgsguiden.dk, som er sidens “guldklump”.
E-bogen er fyldt med tips og tricks til hvordan telesælgeren kan blive en bedre sælger og herved skabe en bedre indkomst til sig selv gennem sælgerens provisionsordning.
Mange af disse tips og tricks, som står angivet i denne e-bog, kan kun findes på salgsguiden.dk, da salgsmetoderne er indsamlet personligt fra andre talentfulde telesælgere og topsælgere i branchen.
E-bogen er udelukkende skrevet til telesælgeren, som brænder for at blive den bedste i afdelingen og ligge nummer 1 på salgstavlen samt tjene en masse penge på samme tid.
De telefonsælgere, som vil få mest gavn af denne e-bog, er de nye og uerfarne sælgere, men også de middelmådige sælgere, som stadig ikke kan opnå de forventede månedlige salgsresultater.
Da forfatteren startede med at skrive e-bogen, var prisen oprindeligt fastsat til 499 kr. Ud fra de tips og tricks, som er indsamlet, mener forfatteren, at det er en fair pris, da det i sidste ende kun ville være “brødkrummer” set i forhold til den indtjening, som telesælgeren kunne opnå ved at benytte bogens retningslinjer samt tips og tricks.
Dog valgte forfatteren at reducere prisen på bogen . De fleste sælgere er ikke villige til at betale 499 kr for en bog, ligegyldigt hvor meget bogen vil hjælpe med ens salgsresultater.
Pris: 299 kr inkl. moms
(Spar 252 kr ved køb af pakketilbuddet)
Fortrydelsesret: Der er 14 dages fortrydelsesret ved køb af denne pakkeløsning. Dog bortfalder fortrydelsesretten hvis et download link “klikkes” på efter at man har købt e-bøgerne og fået tilsendt de 5 links.
Bemærk: Denne pakkeløsning bliver kun produceret som elektroniske bøger (e-bøger), som vil blive sendt i PDF format til kunden.
Pakketilbud
For de besøgende, som er interesseret i at købe alle bøgerne som er til rådighed på salgsguiden.dk, er der her skabt et specielt tilbud til dem.
Ved en pris på kun 299 kr (besparelse på 252 kr), vil den besøgende have muligheden for at købe alle Salgsguidens fem e-bøger, som dækker de fleste (hvis ikke alle) områder indenfor kanvas salg samt salg i kundeservice.
Områder, der dækkes i pakken, inkluderer eksempelvis vejledning og retningslinier til personen, som ønsker det gode job indenfor salgsbranchen. Tips og tricks til kanvas salg samt salg i kundeservice, som allerede benyttes med stor succes af de ansatte i telesalgsbranchen. Derudover er der også fokus på, hvordan man kan fastholde virksomhedens nye og eksisterende kunder. Der vil også være gode råd at hente for sælgeren, som har “mistet gnisten” for salg, som måske er forårsaget af udbrændthed.
Det er dog vigtigt at pointere, at der vil være information, som overlapper hinanden i e-bøgerne.
Antal ord: 21855
Antal sider:122
Pris: 99 kr inkl. moms
Fortrydelsesret: Der er 14 dages fortrydelsesret ved køb af denne e-bog.
Dog bortfalder fortrydelsesretten når download linket “klikkes” på efter at man har købt e-bogen og fået tilsendt linket.
Bemærk: Denne bog bliver kun produceret som en elektronisk bog (e-bog), som vil blive sendt i PDF format til kunden.
Salgsguiden: Tips og tricks til lønforhandlingen
Denne bog henvender sig udelukkende til personen, som er interesseret i at ”score kassen” ved lønsamtalen.
Om det omhandler et nyt job, en forfremmelse, den årlige lønforhandling eller blot en samtale med chefen, så vil det være en god idé at have en strategi forberedt til lønforhandlingen, da det forøger ens chancer til at opnå den ønskede lønstigning.
E-bogen vil starte med at redegøre for dårlige råd til lønforhandlingen, da der desværre findes mange af disse. Herefter vil fokus rettes mod de vilkår, som gør lønforhandlingen lettere at håndtere for den ansatte. Efterfølgende vil to metoder blive gennemgået, som gerne skulle lede til en god lønstigning.
Der nævnes også en tredje uetisk og ulovlig metode, som kun nævnes for at gøre opmærksom på metoder, som man absolut skal holde sig fra at bruge, da det kan være strafbart, og som minimum vil det være højest uetiske metoder.
De to lovlige metoder er vidt forskellige, da den ene metode bygger på, at man sikrer sig en god lønforhøjelse ved at være en god medarbejder for virksomheden.
Den anden metode sikrer den ansatte en god lønstigning ved at udnytte omstændigheder eller situationer, hvor virksomheden er presset eller har mangel på kompetente medarbejdere.
Antal ord: 20656
Antal sider:141
Pris: 99 kr inkl. moms
Fortrydelsesret: Der er 14 dages fortrydelsesret ved køb af denne e-bog.
Dog bortfalder fortrydelsesretten når download linket “klikkes” på efter at man har købt e-bogen og fået tilsendt linket.
Bemærk: Denne bog bliver kun produceret som en elektronisk bog (e-bog), som vil blive sendt i PDF format til kunden.
Salgsguiden: Højt betalte salgsjob
Mange virksomheder forsøger at indgå aftaler med sælgere om lave lønninger, også selvom sælgerne skaber gode resultater.
Dette er ”frækt” af firmaerne, når man tager i betragtning, at det er salgsafdeling, som sørger for omsætningen i virksomheden
Er man så heldig i at finde et salgsjob med høj provision, kan man risikere at virksomheden ”belønner” sælgerne med at sænke provisionen, så snart økonomiafdelingen bemærker de høje lønninger i salgsafdelingen.
Lang historie kort, så er ”oddsene imod en” i salgsbranchen.
Derfor har forfatteren valgt at redegøre for de gode salgsjobs, som der findes, som muligvis kan være godt betalte. Dog vil disse jobs ikke være lette at få fat i!
Denne bog vil redegøre for vigtige faktorer, man skal tage i betragtning, da man ellers risikerer at få et dårligt arbejde.Man vil også få indsigt i hvilke typer salgsjob, som muligvis passer bedst til éns salgsevner samt personlighed.
Desuden vil bogen komme med eksempler på salgsjob, som har høje lønninger. Dog er det ikke nødvendigvis muligt at få disse jobs, hvis man ikke har de rette kompetencer.
Antal ord: 12731
Antal sider:107
Pris: 69 kr inkl. moms
Fortrydelsesret: Der er 14 dages fortrydelsesret ved køb af denne e-bog.
Dog bortfalder fortrydelsesretten når download linket “klikkes” på efter at man har købt e-bogen og fået tilsendt linket.
Bemærk: Denne bog bliver kun produceret som en elektronisk bog (e-bog), som vil blive sendt i PDF format til kunden.
Salgsguiden: En høj NPS (Net Promoter Score)
I kundeservice kæmper man altid med at vedligeholde sin Net Promoter Score (NPS). Det kan være meget frustrerende for en ansat, der på trods af en god indsats, ender med at blive ”skudt ned” gennem negativ feedback fra en kunde.
Mange ting spiller ind, når kunden giver servicemedarbejderen en karakter, og ikke altid er bedømmelsen udgangspunkt ikke retfærdigt Jeg har samlet alle tips og tricks, som jeg kender til indenfor kundeservice. Viden som har hjulpet mig og andre til at opnå gode anmeldelser fra kunder og dermed en høj Net Promoter Score (NPS).
Men læseren tager fejl, hvis han tror, at man altid kan være garanteret en høj NPS, hvis blot man følger den rette vejledning. Der findes mange elementer, som man ikke selv er ”herre over”, og som kan resultere i en negativ NPS.
Denne bog henvender sig til kundeservicemedarbejderen, som døjer med negative anmeldelser på sin Net Promoter Score, og som ønsker at forbedre sine ratings.