Salgsguiden:
En høj NPS (Net Promoter Score)

chessboard-5770040_1280

En høj Net Promoter Score

Tips og tricks til at opnå en høj NPS samt tricks til at vedligeholde ens høje position i systemet.

laptop-5906264_1280

En god forståelse for NPS

Et godt indblik i NPS systemet samt et overblik over  elementer der påvirker ens NPS.

review-4390160_192g0

Kritik af NPS systemet

Kritik af NPS systemet, da det har mange svagheder og er langt fra at være  perfekt.

Antal ord: 12731
Antal sider: 107
Pris: 69 kr inkl. moms

Fortrydelsesret: Der er 14 dages fortrydelsesret ved køb af denne e-bog. Dog bortfalder fortrydelsesretten når download linket “klikkes” på efter at man har købt e-bogen og fået tilsendt linket.

Bemærk: Denne bog bliver kun produceret som en elektronisk bog (e-bog), som vil blive sendt i PDF format til kunden.

Salgsguiden: En høj NPS (Net Promoter Score)
Denne bog henvender sig til kundeservicemedarbejderen, som døjer med negative anmeldelser på sin Net Promoter Score, og som ønsker at forbedre sine ratings.

I  kundeservice kæmper man altid med at vedligeholde sin Net Promoter Score (NPS). Det kan være meget frustrerende for en ansat, der på trods af en god indsats, ender med at blive ”skudt ned” gennem negativ feedback fra en kunde.

Mange ting spiller ind, når kunden giver servicemedarbejderen en karakter, og ikke altid er bedømmelsen udgangspunkt ikke retfærdigt  Jeg har samlet alle  tips og tricks, som jeg kender til indenfor kundeservice. Viden som har hjulpet mig og andre til at opnå gode anmeldelser fra kunder og dermed en høj Net Promoter Score (NPS).

Men læseren tager fejl, hvis han tror, at man altid kan være garanteret en høj NPS, hvis blot man følger den rette vejledning. Der findes mange elementer, som man ikke selv er ”herre over”, og som kan resultere i en negativ NPS, som denne bog også vil redegøre for.

Det er vigtigt at læseren går efter sin egen ”mavefornemmelse”, når indholdet af denne bog skal vurderes. Der findes nemlig ikke kun én måde at få en høj NPS på. Det gælder om at benytte tips og tricks, som passer  til éns egen måde at levere god kundeservice på.

Meningen med bogen er, at det skal være den største samling af tips og tricks til,  hvordan man kan få gode anmeldelser  samt reducere dårlige anmeldelser. Bogen vil også redegøre for ulemper, som NPS-systemet har.

error: Content is protected !!