Salgsguiden:
Salg i kundeservice

customer-experience-3024488_1920

Tips & Tricks til telesalg

Bogen giver tips og tricks, som er anvendt af   branchens topsælgere indenfor telesalg. Disse tips og tricks til telefonsalg finder man ikke andre steder, da topsælgere ikke frivilligt oplyser deres “guldkorn” til andre.

audit-3209053_1920

Den rette måde at sælge på

Bogen rummer en vejledning til den rette måde for kundeservicemedarbejderen at sælge på til kunden uden at ødelægge den gode serviceoplevelse i opkaldet.

salg ks

Gennemgang af hele servicekaldet

Bogen rummer en gennemført guide, som giver en gennemgang af hele serviceopkaldet ved at “skære kaldet ud i mindre stykker” og gennemgå disse stykker yderligere.

Antal ord: 21868
Antal sider: 123
Pris: 129 kr inkl. moms

Fortrydelsesret: Der er 14 dages fortrydelsesret ved køb af denne e-bog. Dog bortfalder fortrydelsesretten når download linket “klikkes” på efter at man har købt e-bogen og fået tilsendt linket.

Bemærk: Denne bog bliver kun produceret som en elektronisk bog (e-bog), som vil blive sendt i PDF format til kunden.

Salgsguiden: Salg i kundeservice
Telefonsalg i kunderservice er ofte et område, som mange virksomheder har svært ved at mestre. Ledelsen ønsker at opnå en god omsætning gennem mersalg i kundeservice, men på samme tid vedligeholde den gode serviceoplevelse, som ikke må påvirkes af telesalgene.

Virksomheden skal have forståelsen for den rette måde at lave telefonsalg i kundeservice på. Man  skal  også have indsigt i, hvordan  man  motiverer  kundeservicemedarbejdere til at lave salg. Kundeservice og salg er ofte to modpoler. Kan man lide at sælge, har man sjældent interesse for kundeservice og omvendt.

Denne bog henvender sig til kundeservicemedarbejderen, som ønsker  at blive god til mersalg og på samme tid vedligeholde kundens  gode serviceoplevelse. Men også til  ledelsen, som ønsker at få sammensat et effektivt  kundeservice hold. Et hold  som  har god forståelse for mersalg, og som er motiverede til at sælge, mens de også håndterer de daglige arbejdsopgaver.

I bogen bliver man eksempelvis introduceret til salgsmodellen, som er “skræddersyet” til af lave salg i kundeservice på den rette måde. Derudover er bogen også fyldt med tips og tricks, som er indsamlet fra kundeservicemedarbejdere,  som beskæftiger sig med salg.

På grund af den faglige viden man får med i købet, samt en detaljeret vejledning til den rette måde at lave salg på i servicefaget er denne bog  prissat højt,  da bogen absolut rummer “guldkorn” til kundeservice.

error: Content is protected !!