Hvis den besøgende har købt flere end én af Salgsguidens e-bøger, vil læseren sandsynligvis lægge mærke til overlapningerne af viden fra den ene e-bog til den næste, som skyldes at de forskellige emner i nogle tilfælde er nært relaterede.
Eksempelvis vil der være tips og tricks, som både benyttes ved salg i kundeservice, men som også benyttes til kanvas salg, som er grunden til, at de står nedskrevet i begge bøger.
Tager vi udgangspunkt i modellen ovenfor, ser vi fire cirkler, som hver repræsenterer en af Salgsguidens e-bøger.
De steder, hvor cirklerne overlapper hinanden, og som er markeret med gråt, illustrerer viden, der er gengivet i flere e-bøger.
Der vil i alle fem bøger fra Salgsguiden.dk, være information, som overlapper de andre e-bøger. Hvis den besøgende ikke er glad for denne fremgangsmåde, anbefales det, at læseren kun køber én bog.
Der vil muligvis også være viden, som bliver gentaget i bøgerne for at understrege vigtigheden af den pågældende information.
Har læseren kommentarer eller alternative måder til at fremlægge denne nedskrevne viden på, er du velkommen til at kontakte Salgsguiden.
Figuren ovenfor forklarer sammenhæng mellem Salgsguidens e-bøger og den nedskrevet viden som overlapper fra den ene e-bog til den næste.