Udtalelser som ikke er anonyme!

Det er egentligt forståeligt nok, at de fleste mennesker ønsker at være anonyme i deres udtalelser, især når det omhandler udtalelser på internettet, da dette står skrevet med “blæk”.

Men som ejer- og skaber af Salgsguiden, savner jeg en kunde som ønsker at lægge navn til sin udtalelse, da jeg på nuværende tidspunkt kun har kunder, som ønsker at være anonyme i sine udtalelser.

Hvis du kigger på mine kundeudtalelser, som ligger i undermenuen ved “Om Salgsguiden”, vil du kunne se at jeg er meget ærlig vedrørende feedback fra kunderne, da jeg både nævner det positive og det negative som de nævner.

Dette gøres på baggrund af at jeg er interesseret i at læserne får et oprigtigt billede af produkterne. Men det er svært at give et oprigtigt indtryk, når mine kontakter insisterer på anonymitet, som selvfølgelig også har noget at gøre med stillingen som de besidder i den pågældende virksomhed.

At man søger yderligere hjælp til at blive god til at sælge, er ikke ligefrem noget man ønsker at “reklamere” med som sælger, da det kan sende et forkert “billede” til sine kollegaer og andre i sit netværk.

Hvad skal der til for at få  feedback fra Salgsguidens e-bøger, fra kunder som gerne vil lægge navn til sine udtalelser?
Har du kommentarer, feedback eller gode råd vedrørende opslaget, er du velkommen til at kontakte Salgsguiden gennem her.

error: Content is protected !!